DAG 13

Hej!

Idag har jag ridit genom bergen och pa stranden och det var sa himla harligt! Fast jag har galet ont i rumpan nu, haha. Vi fick rida genom vattnet ocksa, det var superskont. Men det var jatte jatte varmt ute, riktigt hett.

Efter min svettiga ridtur tog jag och mamma en snabb promenad ned till stranden for att senare pa kvallen ata en riktig Xhosa-middag. Ganska ackligt, om man fragar mig, haha. Nastan all mat ar valdigt mosig och kletig.. Mycket bonor och pumpamos och sadant. Mycket som jag inte tal. Men det var trevligt anda.

Nu  ska vi ga ned till rummet och lasa lite innan vi ska sova, imorgon ska vi upp tidigt for vi ska pa Game drive!
Alltsa safari, man kor genom ett gigantiskt reservat med giraffer och andra djur.

Berattar mer imorgon nar vi varit dar!

/Amanda.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahahaha kära lillasyster! Inte trodde jag att jag skulle läsa att du suttit på en häst! Kan bara tänka mig hur ont i rumpan och ljumskarna du har just nu och några dagar framöver... Antar att inte mamma red?? Puss

2010-05-24 @ 14:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0