DAG 14

JAG HAR KLAPPAT EN GEPARD!

Eller snarare tre geparder.. hihi :D:D

Vid attatiden imorse blev jag och mamma upplockade av en man i en stor oppen Land Rover. Han tog oss runt i Inkwenkwezis Game Reserve Park. Ah, det var jattekul! Vi sag giraffer, gnuer, lejon, zebror och massa andra roliga djur. Fast jag blev ganska radd nar vi var nara lejonen.. haha.

Vi akte runt och det var helt tomt och tyst, sen helt plotsligt kommer ett stort javla lejon och springer ut bredvid bilen. Jag blev sa galet radd..

Efter vi akt runt fick vi vara med pa en "elephant interaction" dar man fick mata dom och klappa dom. Sen akte vi tillbaka till receptionen dar det serverades en gigantiskt buffe med allt moljligt gott. Jag ar fortfarande i paltkoma..

Ah, det var sa gott! I love fooooood.

Nar vi kommit tillbaka till Buccaneers slangde vi oss pa sangen en snabbis innan vi gick ned till stranden for att plocka snackor. Det finns hur mycket som helst, riktigt fina. Stranden ar 16 km lang (!!)

Pa kvallen gick vi upp till baren och at spagghetti bolognese. Wayne ville vara med pa min film sa han sjong och spelade gitarr en snabbis.

Nu ar vi galet trotta, som vanligt, vi gick ned till stugan for att slappa. Egentligen hade vi tankt packa nu, men vi orkar inte. Haha.

Imorgon vid tolvtiden hoppar vi pa Baz Bus vidare till Mthatha dar vi ska spendera en natt, sen Durban i tre natter. Sen beger vi oss till Johannesburg i tva natter..  och sen, sen ar det hemfard! Sjukt vad for tiden gar.

Godnatt!

/Amanda.




Kommentarer
Postat av: Pappa

Gud vad roligt att lösa din blogg har verkligen längtat efter det. Jättebra med en uppdatering. Tiden går fort och just nu när jag skriver detta sitter ni på en buss och åker. Har precieis fått er sms att ni ringer när ni har kommit fram. Ikväll är det första semifinal i Eurovsion song contest kl 2100 kanka sent för en gammal man. I helgen hjälper jag Emma och Walter att flytta. Det är ensamt hemma Yojjo är i Stockholm och hjälper Emmsa med barnen. Snart är ni hemma igen så kan jag krama er igen. Puss och kram. Pappa, ge mamma ne kram från mig.

2010-05-25 @ 19:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0