DAG 19 & 20

Hej igen!

Dag 19 kan jag val inte skriva sa mycket om, det enda vi gjorde var att sitta pa Baz Bus fran kl 8.30 till 19.00 ungefar. Men vi akte jamsides med drakensberg, sa det var inte helt pest och pina.

Idag har vi varit pa en tur igenom Johannesburg, Soweto och pa Apartheid Museum.

Tankte att jag ska skriva mer om det nar jag kommit hem, ska forsoka summera resan lite da. Har lite folk bakom mig som star i ko for att anvanda internet sa..

Vart flyg lamnar Johannesburg kl 20.15 imorgon, vi aker fran London 11.30 och ar framme i Sverige kl 15.00 den 31 maj. Sa jag hinner till konserten i uppenbarelsekyrkan pa kvallen!

Kramar

/Amanda.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Va skönt att ni kommer hem snart! Sköt om er! Kram

2010-05-29 @ 23:05:02
Postat av: Korvis

Åh vad jag längtar tills du kommer hem tjejen! Så himla nyfiken på bilder, filmer och berättelser! Jag sitter och lyssnar på "jag är en vampyr" och minns verkligen när vi dansade och blundade samtidigt på mitt land. Så himla fint minne med dig :) <3

2010-05-30 @ 10:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0