DAG 9

Hej halloo allihop!

Idag har vi inte gjort speciellt mycket. Jag och Richard har pillat lite pa trumman, slipat och oljat och lite annat, vi ska satta pa skinnet imorgon (!!)

Pa formiddagen gick jag och Richard till en bilverkstad och svetsade ringarna som ska halla fast skinnet pa trumman. Vi ristade aven in mitt namn och the african emblem pa trumman, fiint!

Pa eftermiddagen tog mamma och jag en liten "townie" till Vincent Park for att handla pa stora mataffaren. Jag gick aven runt lite inne pa Mr Price, en lagpriskedja, ungefar som H&M fast billigare. Jag kopte en pyjamas med ugglor och ett par kanintofflor.

Det finns hur mycket pyjamasar som helst har!! Supermysigt. Anledningen ar val att det blir sa galet kallt har pa natterna och de flesta husen ar inte ordentligt isolerade eller sa har de inga element.

Alskar pyjamasar, gillar inte att sova i dem dock, men att ga runt i dem och bara mysa.

Ja, man kan saga att vi hade en slags lyx-dag idag, efter allt elande. Kanns som att vi behovde det for att muntras upp lite.

Nu ska jag ga till hyddan och ata oreos och lasa Elle. (Tidningar ar ocksa sjukt billiga har!)

Hejs!
/Amanda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0