HEMFARD

Om tjugo minuter ska vi aka till flygplatsen.

Med blandade kanslor lamnar jag nu det har landet bakom mig, for den har gangen. Hem langtar jag, sa fruktansvart mycket, men samtidigt ar det nagot speciellt med det har landet som haller mig kvar. Kanske ar det allt jag upplevt under denna korta tid som far mig att kanna sa.

Jag langtar tillbaka till East London, kanner att om vi stannat kvar dar hade jag kunnat stanna en manad till. Storstaderna ar inget speciellt, bara stress och nervositet. Jag vill spela trummor med Richie-pichie! Haha.

Alla underbara manniskor jag traffat har.. ah, manga av dem har jag inte ens mail till, inget telefonnummer, inte ens nagot namn. Man ar sa dum som inte tanker pa att fraga efter sadant. Jag kommer alltid pa det i efterhand.

Jag vill stanna, vill aka hem, vill stanna, vill aka hem.

Men sa fort jag tanker pa alla mina alskade manniskor darhemma sa vet jag att jag inte skulle kunna stanna en sekund till. Jag vill ha er med mig har!

Det ska bli sa skont att fa se era ansikten och krama er och bara vara allmant glad for att ni finns i mitt liv. For att mitt liv bestar till storsta del av Lycka, karlek och omtanke. Och jag uppskattar det, och jag njuter av bara tanken.

Och jag ska bli sa javla bra pa att inte klaga pa smasaker.

Massor med karlek,
Amanda.

Kommentarer
Postat av: Pia

Shit har just suttit och sträckläst hela bloggen, fan va coolt!

Vet inte vad jag ska säga... vi ses imorgon! <3 <3

2010-05-30 @ 20:51:47
Postat av: Berit

Välkommen hem!!Kram!!

2010-05-31 @ 00:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0